Pozycjonowanie – jak zrobić to krok po kroku?

Już od wielu lat blogi stanowią aktywność wyjątkowo modną. Popularni blogerzy nieustannie starają się stworzyć unikatowe treści, które zaangażują czytelnika i spowodują zwiększenie liczby obserwatorów. Można jednak iść o krok dalej i spróbować polepszyć widoczność swojego bloga poprzez metodę, jaką jest jego wypozycjonowanie. Jak wypozycjonować bloga?

Pozycjonowanie, czyli innymi słowy działania SEO na blogu stanowią zbiór działań, które wykonuje się po to, aby blog mógł się zaprezentować jak najwyżej w wynikach wyszukiwania Google lub innej wyszukiwarki. Z pewnością jesteś świadomy tego, że użytkownicy wyszukiwarek najczęściej klikają w linki pojawiające się jako pierwsze – druga strona wyszukiwarki jest odwiedzana zdecydowanie rzadziej, a o następnych świat zapomniał. Dzięki pozycjonowaniu bloga, zyskujesz szansę na pozyskanie zupełnie nowych czytelników, którzy mogą wygenerować sporą ilość wejść na stronę, które łączą się bezpośrednio z zainteresowaniem reklamodawców. Chcesz zarabiać na blogu? Spraw, aby stał się on bardzo popularny!

Strony internetowe Poznań

SEO bloga jest oparte w głównej mierze na pozycjonowaniu poszczególnych postów, zamieszczonych na blogu. Jeśli jeden z twoich wpisów zyska dużą popularność – przyczyni się to także do zwiększenia popularności całego bloga. Chciałbyś poznać wskazówki od blogerów, których blogi posiadają bardzo dużą liczbę unikalnych wejść na stronę? Oto one:

– staraj się zawsze wyraźnie wyodrębnić słowa kluczowe – może być ono jedno, lub kilka – będą one stanowiły podwaliny wybranego postu na blogu, słowa kluczowe służą także lepszemu pozycjonowaniu witryny
– koniecznie pamiętaj o wykorzystaniu słowa kluczowego w tytule wpisu – to właśnie za jego pośrednictwem internauci bardzo często trafiają na ten, a nie inny artykuł – słowo kluczowe w tytule pozwoli mu na odnalezienie go
– kolejna kwestia związana z tytułem – nie może być on zbyt długi i powinien zamknąć się w maksymalnie około 70-ciu znakach
– jeśli przygotowujesz opis posta, również możesz zawrzeć w nim słowo kluczowe, które przyczyni się do lepszego pozycjonowania
– jeśli post posiada podtytuły – również tutaj mile widziane jest użycie słowa kluczowego
– w sytuacji, kiedy dodajesz do posta fotografię, jej podpis powinien zawierać minimum jedno słowo kluczowe
– w kwestii długości samego wpisu – teksty krótsze niż 300 słów pozycjonują się mniej efektywnie, dlatego warto zadbać o tę kwestię
– w samej treści posta słowa kluczowe powinny pojawiać się minimum 2-3 razy
– nowy wpis możesz wykorzystać podlinkowując poprzedni post, dzięki czemu zachęcisz odbiorcę do przeczytania także jego.

Strony internetowe Szczecin